sobota, 17 grudnia 2011

Nowy dom dla Eryki i inne dobre wieści:)

Kilka dni temu zwróciła się do mnie Marta - administratorka portalu szukamywas.pl . Nim przejdę do rzeczy krótko parę słów wyjaśnienia:) Użytkownicy zebrani na tym forum bezinteresownie wspierają rodziny osób zaginionych oraz pomagają w poszukiwaniach. Nie chodzi tylko o drukowanie i wywieszanie komentarzy, ale o propagowanie akcji poszukiwawczej przez net, wysyłanie wiadomości do gazet, schronisk, szpitali itp. Marta jest cudowną osobą, która zajmuje się kontaktem z bliskimi zaginionych, często jest dla nich wsparciem duchowym, ale nie tylko. Właśnie tym razem chodzi o wsparcie pewnej rodziny zaginionego materialnie, żeby mogli mieć radosne święta. Sytuacja finansowa tej rodziny jest fatalna.  Marta poprosiła mnie o wysłanie jednej lalki dla małej dziewczynki z tej rodziny - ona zaś wysłała inne rzeczy i produkty spożywcze. Dla tego z wielką radością wzięłam się za pakowanie prezentu:)



Eryka powędruje do województwa Lubelskiego:) Mam nadzieję, ze uraduje małą:)

A was zapraszam do pomocy na forum szukamywas.pl !:)

I jeszcze inne dobre wieści, o których pisałam w tytule:)
W mailu opisałam pokrótce czym się zajmuję i podlinkowałam bloga. Zapytałam się ile dziewczynek w wieku, w którym bawią się (już lub jeszcze) lalkami barbie oraz czy mogłabym takie prezenty im dać. Dzisiaj rano otrzymałam odpowiedź od pracownicy schroniska. Podziękowała za miłego maila i napisała mi, że obecnie w schronisku jest tylko 5 takich dziewczynek. Więc wiadomość jest bardzo dobra - zdążę z lalkami na święta!:) Ośrodek mieści się jakieś 2 km od mojego domu, więc nie będzie problemu z dostarczeniem:) Ucieszyła mnie ta wiadomość i od rana wstąpiła we mnie energia do działania:) Lecę ogarnąć chatę i biorę się za szycie:) Być może już dzisiaj przedstawię wam Sharpey:)  

Miłego dnia kochani! owocnego!:)

8 komentarzy:

  1. Superr!Fajnieże wśród nas są ludzie szczerego serca,jak Ty!Napewno parę osóbek ucieszy się bardzo w te Święta!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ula:)
    to mój mały sukces -obu wszystko się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochanie, cudowne wieści! cudnie robić coś, co naprawdę ma sens, Eryka z pewnością uraduje dziewczynkę, ja bym się cieszyła;) mam nadzieję, że to ciągły projekt i będę mogła do Ciebie dołączyć w końcu, nawet jeśli będę miała czas dopiero po świętach!ściskam i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszczęśliwisz nie jedną dziewczynkę takimi lalkami! :) Piękny i szczytny cel wybrałaś - podziwiam i gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Świetne wieści, że pierwsza lalka ma już właścicielkę. :) Powodzenia w dalszych metamorfozach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym schroniskiem- tam dzieciaki bardzo potrzebują wsparcia w trudnych chwilach, sporo radości sprawisz małym dziewczynkom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedostatnią znam!! Mam taką Teresę tylko w seledynowym stroju. Lalki te miały kolczyki, do których doczepiało się koraliki i robiły się dłuuuugaśne kolczyki. Jest to jej oryginalny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj soryy- komentarz miał być do najnowszego wpisu, ale źle kliknęłam... ups...

    OdpowiedzUsuń